Alla inlägg under april 2009

Av Mia - 29 april 2009 18:52


Ante såå lycklig, idag fick han en ny mobil, i förtidig födelsedagspresent hans tidigare är väl sönder-smsade...

och har haft en äldre tidigare avdankad mobil, detta är en Sony Ericsson Walkman och innehar bla stegräknare, GPS, musikprogram med hur mycket plats som helst för spellistor, kamera etc etc, man kan tom RINGA med den ;-)

När man skakar den i Walkmanläge byter den låt... vad kommer sedan månntro

Man är så glad för glada barn!

Av Mia - 28 april 2009 19:29

  

Muffins var med på en brändbollturnering när jag jobbade i Vänersborg. Som vanligt lite svartfot för jag jobbat på båda ställena inkl. Tandregleringen i Trollhättan...

Det var Tandregleringen mot Folktanvården, och det började busrega!!

Jag la min regnjaca över Muffins och trots att vi fortsatte spela , låg han där under regnjackan och tyckte nog att det var skönt att slippa allt regn, kom ihåg att han låg kvar utan att jag ens bett honom ligga!

Av Mia - 28 april 2009 19:18


Detta är det vackraste fotot jag någonsin tagit med mobilkamera!!

På fotot är det allas vår Bosse Milton, mycket väl erkänd hovslagare i såväl Sverige som i USA, med den góaste tjejen i världen Nea!!

Av Mia - 28 april 2009 19:11


Härliga små nymålade tår på en 4-årig liten tjej, vad är somrigare än detta??

Av Mia - 24 april 2009 19:24

Varför blir man aldrig nöjd när man är hos frissan längre...??!!Annat var det på Karros tid, min fd svägerska, ALLTID NÖJD!

Mia
Av Mia - 23 april 2009 21:27

Himmel vad duktig han är Robiee, fick hämta tackor med lamm där jag inte såg dom, så försiktig och så lugnt!

Vilken kille!!

Av Mia - 23 april 2009 21:24

Kom hem, gav flasklammen, hämtade släpet, hämtade bal med det, släppte tackor och lamm ute, nu är det middag som gäller och KANSKE lite egentid...

Av Mia - 21 april 2009 18:38

Gissa om Nea var nöjd när hon fick sola sig med lamm i solstolen!

...Lammet verkade vara ännu nöjdare, sa inte ett ljud fastän syrran sprang runt och undrade vart han tagit vägen...

Skapa flashcards